Co nas czeka w Nowym Roku?

01-Major-Magician

Są takie dni w kalendarzu, które traktujemy szczególnie.
1 stycznia zaczynamy Nowy Rok kalendarzowy, w inne dni obchodzimy urodziny lub osobiste rocznice.

Te daty to kamienie milowe w naszym życiu i każdy z nich oznaczamy postanowieniami, obietnicami lub wróżbami.

Dziś proponuję rozkład noworoczny, ale równie dobrze można go użyć w urodziny lub w inną ważną dla nas rocznicę.

Zapraszam do układania kart zaś czytelnikom mojego bloga oraz ich klientom życzę samych pomyślnych wróżb przez cały nadchodzący 2010 rok.

Losujemy 9 kart z pełnej talii tarota i układamy według umieszczonego obok schematu:

a

a

a

a

Przykład interpretacji rozkładu:

Klientka ma po trzydziestce. Jest mężatką, pracuje w dużej firmie. Po koniec roku poprosiła mnie o wróżbę, ponieważ na następny rok miała kilka planów i chciała się dowiedzieć czy mają one szansę na realizację.

Dość duża ilość Arkanów Wielkich (4 na 9) mówi że przyszły rok będzie intensywny. Karta otwierająca rozkład – Kapłanka od razu sugeruje, że nie praca i pieniądze będą tematem roku ale sprawy związane z planowaniem dalszej przyszłości, poszukiwanie mądrości i odnalezienie w sobie tego, co sprawia że czuje się kobietą. Sąsiadujące z nią Słońce nie pozostawia wątpliwości że może chodzić o powiększenie rodziny. Klientka była zaskoczona, ponieważ przyznała że w 2009 roku zauważyła, że w jej związku nie dzieje się najlepiej i wraz z mężem postanowiła skorzystać z porady psychologa rodzinnego. Nie sądziła natomiast, że poprawianie relacji małżeńskich rozwinie się aż do macierzyństwa! Tarot to potwierdza: sprawy nierozwiązane z zeszłego roku to temat ich małżeństwa. Dwójka Pucharów pokazuje że wszystko jest na dobrej drodze, należy jednak nad problemem pracować a finałem porozumienia między małżonkami może być dzidziuś (Słońce). Nie wolno więc sprawy związku zaniedbać.

Na pewno trzeba będzie odłożyć na później temat kupna samochodu. Klientka marzyła o sportowym wozie, jednak jeśli pojawi się dziecko będzie musiała zrezygnować z superszybkiego auta na rzecz innego, bezpieczniejszego. Na pewno też nie powiedzie się od dawna planowany i odkładany z roku na rok wyjazd. Żegnaj szkoło nurkowania w Egipcie, witajcie pieluchy! Szóstka Mieczy wskazuje że z wakacyjnych planów nici.

Pierwszą rzeczą, jaką klientka powinna się zająć, to jej dom (Czwórka Buław). Pojawienie się na świecie malucha będzie wymagało remontu, poprzestawiania mebli, przygotowania pokoju dziecinnego i znalezienia kąta dla gości, bo zarówno kobieta jak i jej mąż nie pochodzą z Warszawy, zatem muszą liczyć się z wizytami  swoich dość licznych rodzin. Temat jest tym bardziej ważny, bo w połowie roku padnie pomysł, by starsza osoba zamieszkała z nimi (Eremita). Klientka potwierdziła, że jej mama, która jest wdową i mieszka sama w odległym mieście, chciałaby częściej ją widywać i obiecała, że jeśli pojawi się wnuk przyjedzie do niej by pomóc.

Na bok należy też odłożyć plany zawodowe i związane z nimi egzaminy oraz nie ma co marzyć o podwyżce (Trójka Denarów). Klientka powiedziała, że planowała iść na kurs zakończony egzaminem państwowym. Trzeba będzie plany zawodowe przełożyć na następne lata.

O ile macierzyństwo będzie radosnym wydarzeniem (Słońce), o tyle w przyszłym roku będzie krucho z pieniędzmi, jednak Piątka Denarów sugeruje, że to okres przejściowy, a mąż będzie w trudnych chwilach podtrzymywał ją na duchu.

Interpretacja opublikowana za zgodą pytającej.

Tagi: , ,

komentarzy 14 to “Co nas czeka w Nowym Roku?”

  1. marcinsen Says:

    Dzięki za rozkład – prosty i fajny, skorzystam jeszcze w tym tygodniu, kilka osób właśnie prosiło mnie o rozkłady noworoczne i nie byłem pewny jakie użyć.
    Najlepszego w nowym roku!:)

  2. anahella Says:

    Cieszę się, że się przydał, wszystkiego dobrego w nowym roku!

  3. Anka Says:

    Witaj, no zrobiłam sobie rozkład noworoczny, jest bardo ciekawy , rowniez ma 4 AW na 9. No postaram sie go rozpracowac i najpewniej bede musiałą zrobic to sama. Spodziewałam sie innych kart zupełnie bo mam inne wazniejsze sprawy, ktorymi powinnam sie zajac a tu z 1 8 kije i obok paz kije i na 9 sad, czyli jeszcze jedna sprawa by mi na głowe doszła, chyba,ze zle to interpretuje.
    Dzieki, masz bardzo fajne rozkłady ale one wymagaja posiedzenia i powiazania tego wszystkiego w jedna całosc a to wymaga troche czasu

    • anahella Says:

      8 Buław na pozycji pierwszej to tak jakbyś próbowała łapać kilka srok za ogon na raz. Paź buław daje energię, ale też pakuje w sprawy na których się nie znasz i powinnaś w nich zdobywać doświadczenie. Sąd w pozycji negatywnej, to jest coś takiego: robisz wiele rzeczy na raz, myślisz że ze wszystkim się uporasz, a tu los dzwoni dzwonkiem i mówi: koniec czasu, który Ci został oferowany czas pokazać czego dokonałaś, i nie ma wyjścia – musisz to zrobić. Dla mnie to układ wiecznego braku czasu. Dlatego zwróć uwagę na staranne planowanie przedsięwzięć, szybką korektę planów gdy robota się spiętrzy i natychmiastowe reagowanie na wszelkie niepowodzenia.
      Moim zdaniem ta karta nie zwiastuje niepowodzeń, ale ostrzega. W religii Sąd Ostateczny jest granicą między życiem doczesnym a wiecznym. Tarot przypomina Ci o tym, bo Twoje nieskoordynowane działania symbolizowane przez 8 Buław mogą być nieefektywne jeśli nie będziesz działać planowo. Według Boga plan jest taki: człowiek żyje, potem umiera a na koniec jest Sąd i zaczyna się życie wieczne. Potraktuj swoje działania tak jakbyś to Ty była Bogiem i od Ciebie tylko zależało jak to wszystko się potoczy. Czy Twoje przedsięwzięcia będą zapomnianym przez Boga nieszczęśnikiem, czy Twoim wypielęgnowanym wielkim dziełem. Patrz na to tak, gdy robisz rzeczy wielkie, ale także gdy smażysz naleśniki.

      pozdrawiam i samych szczęśliwych wróżb życzę.

  4. dagma Says:

    Witam
    Zrobiłam sobie wczoraj ten rozkład. Myślę, że jest bardzo fajny ale chciałam dopytać czy dobrze go iterpretuję, ponieważ jestem w tarocie dość początkująca. Takie karty wylosowałam:
    1-Pustelnik
    2-Księżyc
    3-Głupiec
    4-2 Miecze
    5-10 Kielichów
    6-3 Denary
    7-Sąd
    8-Cesarz
    9-4 Kielichy
    Nie bardzo rozumiem tego Głupca. Czy traktować go jako odpowiedź, że nie ma takich spraw z zeszłego roku, które wróciłyby do mnie później ?
    Wg mnie karty tutaj skupiły się bardzo na moim życiu związkowym 🙂 Księżyc pokazuje pewnie mój „trójkątny” związek w którym jestem a 2 Miecze ?
    Muszę jeszcze trochę posiedzieć nad interpretacją tego rozkładu, bo nie bardzo go jeszcze rozumiem….
    Ale będę bardzo wdzięczna za podpowiedź co może oznaczać ten Głupiec.
    Dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    • anahella Says:

      Środkowa linia pokazuje, że to rok na uporządkowanie spraw uczuciowych. Eremita poszukuje oświecenia (latarnia) i wspomaga się praktyką (kostur).

      Mimo, że Eremita nie jest kartą radości zwłaszcza w uczuciach, bo nie wskazuje zaręczyn, romansu stulecia ani innych fajerwerków, to jednak jest pozytywna pod jednym względem: szuka mądrości. Piszesz, że jesteś w trójkącie, który symbolizuje 2 Mieczy. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że dla żadnego z Was ta sytuacja nie jest wygodna ani satysfakcjonująca, a najmniej dla Ciebie, zatem Eremita jest pierwszą próbą wyzwolenia się z krępującej Cię sytuacji? Zdajesz sobie sprawę z faktu, że ten układ nie jest dla Ciebie rozwojowy, więc nie szukaj jego pozytywnych stron, bo to już przerobiłaś, wnioski wyciągnęłaś, więc po co dalej wałkować temat?.

      Mam wrażenie, że sama coś postanowisz pod wpływem impulsu. Miałaś już takie pomysły wcześniej, ale nie czułaś że to dobry moment. Skoro jest AW, to znaczy, że sprawa jest i wróci. Moim zdaniem gdzieś na dnie serca skrywasz potrzebę rozpoczęcia wszystkiego od nowa. W połączeniu z Eremitą, czekasz na na impuls, który Cię ruszy. Masz pół roku na uporządkowanie życia emocjonalnego. Z którym z panów to zrobisz? Z Cesarzem, czyli osobą, która wyraźnie zażąda tego. To ten pan, z którym jesteś związana oficjalnie (np. jest mężem lub oficjalnie przestawionym rodzicom narzeczonym). To ten, wobec którego masz powinności, któremu jesteś coś winna i on ma pomysł na znalezienie mądrości, której potrzebuje Eremita.

      Rodzina, związek partnerski, to sprawy do załatwienia natychmiast. Eremita to też przestroga: poszukując oświecenia możesz stracić radość codziennego dnia, bo pustelnik na karcie wyrzeka się codziennych radości na rzecz rozwoju duchowego. A te radości trzeba doceniać – mówi tarot przez Dziesiątkę Pucharów.

      Wracając do Głupca – to optymizm i wiara, że życie da wiele nagród, to początek wielkiej wyprawy po wodę życia – jak w bajce o Głupim Jasiu.

  5. dagma Says:

    Dziękuję bardzo za odpowiedź.
    Czyli w tym środkowym rzędzie Cesarz – Eremita – 4 Kielichy pokazał się pewnie mój rozwód z mężem, który ma się odbyć 2 marca czyli napewno w I półroczu 🙂
    10 Kielichów – 3 Denary – Sąd to pewnie faktycznie, że powinnam zająć się uporządkowaniem mojego życia rodzinnego i partnerskiego ale jakiekolwiek plany na ustatkowanie (Sąd) będą możliwe do zrealizowania dopiero po zakończeniu roku 2010. Zresztą na dobrą sprawę nie bardzo na razie mam z kim myśleć o jakimkolwiek partnerstwie więc jest to narazie tylko moje chciejstwo.
    Cały czas najtrudniejszy jest dla mnie do zrozumienia poziom pierwszy czyli sprawy z zeszłego roku czyli Księżyc – Głupiec – 2 Miecze…muszę jeszcze nad tym pomyśleć. I nie bardzo rozumiem 2 miecze w negatywie czyli jako coś czym nie będę musiała się już zajmować….Bo ponieważ ja i tak z mężem rozstałam się już rok temu (mimo, że rozwód dopiero teraz) ta trójkątność wynika bardziej ze strony mojego znajomego (on cały czas mieszka z rodziną)
    Proszę mi jeszcze podpowiedzieć czy dobrze myślę z tym rozwodem czyli Cesarz – Eremita – 4 Kielichy bo wydawało mi się, że na rozwód bardziej odpowiednie byłyby miecze albo Sprawiedliwość ?
    Dziękuję bardzo

    • anahella Says:

      Na łatwy rozwód bez dodatkowych komplikacji to ta sekwencja Cesarz – Eremita – 4 Puchary jest dobra.

      Wiesz jak to jest z rozwodami… moja znajoma para miała się rozwieść szybko i bez problemów, drugi rok się ciągnie… Zatem cen Cesarz w pozycji pozytywnej zapowiada ze będzie po Twojej myśli.

      Też mam wrażenie, że mąż zacznie się zastanawiać czy aby na pewno chcecie się rozstać oficjalnie, ale Cesarz jest po Twojej stronie.

  6. agulek Says:

    1. 1.Ogolna aura roku koło

    2. /karty 2-4 to sprawy z zeszłego roku/ diabeł, 5 monet, głupek
    3. 2.jakie sprawy kontynuowac Diabeł
    4. 3.jakie sprawy na moment odłozyc /temat wróci w ciagu roku/ 5 monet
    5. 4.z jakimi sprawami się pozegnac głupek

    6. /karty 5-7 to nowe sprawy które się pojawia/ 2 kije, 6 kije, sprawiedliwość
    7. 5.czym należy zajac się natychmiast 2 kije
    8. 6.co odłozyc na druga połowe roku 6 kije
    9. 7.co można odłozyc na nastepny rok Sprawiedliwość

    10. /karty 8-9 to rzeczy których się nie spodziewamy/ rycerz monet, koło, królowa mieczy
    11. 8.poytywne niespodzianki od losu rycerz monet
    12. 9.negatywne niespodzianki od losu Królowa Mieczy

    2….3……4

    8…..1…..9

    5…..6…..7

    Diabeł………….5 den…………..gupek
    Rycerz den………koło…………………..krolowa mieczy
    2 kije……………….6 kije………………….sprawiedliwosc

    Czyli jak mi los zakręci tak będę miała, chyba niewiele ode mnie w tym roku zależy 😯 Kontynuować mam 😈 odłożyć mam – chyba chodzi o prace ( powinnam sie wkońcu zdecydować na zmianę na lepszą) a zegnam sie z życiem głupca 😆
    2kije muszę sie pomyśleć i zastanowić sie ❓ i odłożyć na chwilę zwycięstwo a sprawiedliwość przyjdzie w przyszłym roku
    Pozytywna niespodzianka – 😯 kroi mi sie cos stałego
    Negatywne jakaś baba bedzie mi krew psuła

    Anahell czy mogła byś spojrzeć, na ter rozkład i i napisać coś według swojej interpretacji

  7. karolka Says:

    ja dopiero zaczynam od dziś postawiłam rozkład i wyszło tak 1 -5denarów
    2-arcykaplanka
    3-10pucharów
    4-królowa mieczy
    5-10buław
    6-rycerz buław
    7-król kielichów
    8-król denarów
    9-6 buław
    nie bardzo rozumiem tego rozkładu kart bo to moje pierwsze rozłożenie tarota,,pytałam co mnie czeka w roku” jestem mężatką 12 lat(udany) i mamy 3 dzieci.rozterki w pracy .

  8. kseja Says:

    Dwie różne wróżki zapowiedziały mi jednakową datę mojej śmierci.
    Przestraszyłam się, spróbowałam przejść test na przepowiedzenie życia
    na http://poznajdate.com
    i otrzymałam znów tę datę! ((
    Co mam robić? Wierzyć albo nie? Dlaczego wszędzie jest ten sam wynik?

  9. kseja Says:

    Ciekawe na ile jest to prawdą?http://poznajdate.com

  10. Anka Says:

    Witaj imienniczko. U óry jest mój rozkład na 2010 rok, nie sprecyzowałam pytania wiec interpretacja ogólna. Te 8 kije na poz 1 mówiły o wielkim ruchu,ktory wokół mnie powstał, paz kije na poz.pomaga-pmogło mi niewykonanie zobowiazan w stosunku do pewnej instytucji i to mnie uratowało bo w przeciwnym razie poz.z sadm by mnie zniszczyła. Karta sądu mówi tu o działaniach pewnej wspólnoty i powiazana jest z karta 10 kieli,czy to dziedziczenie? nie to była jakby darowizna, ktora powinna przypilnować / tu chodziło rowniez o wspólnote ludzi/. Poz5,6,7-koło,as kije,5kije.No powrócił spór. Powinnam zajac sie kołem, asa kije olałam,5kijami sie zajmuje.
    Karta maga-silna bardzo-i faktycznie wracała od konca lipca 2 razy.
    No w sumie to wszystko co sie działo odbywało sie bez mojego udziału bo przed wszystkim i wszystkimi się schowałam i wybrałąm swięty spokój. Suma sumarum przeszłam rok sucha noga oszczedzajac nerwy.Wszystko dotyczyło finansów bo nad mezczyzna nawet w tych kartach się nie zastanawiałam. Odpisuje bo tłumaczyłas mi te karty. No na ten rok na sprawy najbardziej mnie interesujace mam RYDWAN-strach się bac.
    pozdrawiam Anka- to ten rozkład

    1. 1.Ogolna aura roku 8 kije
    2. /karty 2-4 to sprawy z zeszłego roku/

    3. 2.jakie sprawy kontynuowac 10 kiel
    4. 3.jakie sprawy na moment odłozyc /temat wróci w ciagu roku/ mag
    5. 4.z jakimi sprawami się pozegnac umiar

    6. /karty 5-7 to nowe sprawy które się pojawia/
    7. 5.czym należy zajac się natychmiast koło
    8. 6.co odłozyc na druga połowe roku as kije
    9. 7.co można odłozyc na nastepny rok 5 kije

    10. /karty 8-9 to rzeczy których się nie spodziewamy/
    11. 8.pozytywne niespodzianki od losu paz kije
    12. 9.negatywne niespodzianki od losu sad

  11. Kasiaa Says:

    Oby czekało nas coś ciekawego, wróżka wywróżyła mi rok pełen wspaniałości, będą dążyć aby taki był 🙂

Skomentuj

