Blogowanie czas zacząć!

zodiak copy

Alea iacta est.

Namawiana przez wiele osób otworzyłam bloga. Kilka razy próbowałam pisać coś osobistego, ale były to bardziej wygłupy niż prawdziwe podejście.

Zachowam się trochę jak gwiazdunia z parciem na szkło –  a co mi tam, raz się żyje – i zacznę od podziękowań:

Miłce Krogulskiej i Izie Podlaskiej za namówienie mnie do robienia czegokolwiek. Bez ich regularnego „przytruwania” nadal siedziałabym w marazmie i traciła czas na sama nie wiem co.

Marii Sobolewskiej za polecenie mi tej strony. Maria chyba wyczuła moją kwadraturę Merkurego do Marsa, bo strona mi sie podoba: kupa jeszcze nieznanych opcji, którymi można pomanipulować. Prawdziwy raj!

Markowi Roca Gimeno za bycie po prostu przyjacielem.

I wielu innym osobom, które wspierają mnie, mimo że nie muszą.

Rzuciłam, okiem na bieżące tranzyty. Tranzytujacy Ascendent wszedł właśnie na moje MC, zatem blogowanie czas zacząć!

komentarzy 5 to “Blogowanie czas zacząć!”

  1. astromaria Says:

    Jestem pierwsza!!! To premierowy komentarz!!!

    Życzę miłego blogowania i wielu czytelników. W razie problemów technicznych – pytaj.

  2. anahella Says:

    Dzięki Maria za pierwszy komentarz. Księżyc wszedł do Skorpiona, należy się pierwszeństwo Tobie!

  3. Iza Podlaska Says:

    Gratuluję bloga, dziewczyno, ty masz pisarski talent, do bloga idealny. Pisz, bo nie ma co czytać o astrologii i tarocie nowego w sieci. I przytruwać będę dalej, jeśli pozwolisz 🙂

  4. Agata Says:

    Wracam do astrologii chyba w związku ze zbliżającym się do mojego IC Uranem. Czytam; cieszę się, że tu trafiłam. Estetycznie, przejrzyście, fachowo. Gratuluję:)

Skomentuj

